Honnan ismered fel a DSG váltó hibák jeleit?

  • A vezetési és váltási rendellenességekről
  • A kellemetlen zajokról
  • Bizonyos kellemetlen rezgésekről és rángatásokról
  • Az irányítópult hibaüzeneteiről

A legjobb, ha ebben az esetben egy megbízható szakszervizt keresel fel, hogy a DSG váltó újra a régi lehessen.

Gyakori DSG problémák

A DSG sebességváltónak különféle problémái lehetnek a vezethetőség és a váltási viselkedés tekintetében. Ezek gyakran megoldhatók a TVS DSG szoftverrel, vagy hardverproblémákat jelezhetnek. Ha az alábbi vezetési és váltási viselkedési problémák közül egyet vagy többet felismersz, azt tanácsoljuk, hogy azonnal kérj időpontot egy részletes DSG-diagnosztikára, ha:

  • A „D” mód nagyon gyorsan / korán kapcsol a következő fokozatba, és (túl) későn kapcsol vissza.
  • Az „S” mód túl agresszív, ami nagyon késői fel és (túl) korai visszakapcsolást eredményez.
  • A DSG sebességváltó lefelé kapcsol gyorsításkor („kickdown”), miközben a vezető ugyanazon a sebességfokozatban akar maradni.
  • A DSG sebváltó véletlenszerűen vált át.
  • A sebességváltó csak a páros vagy páratlan fokozatokat használja.
  • A váltó nem kapcsol fel a legmagasabb fokozatba.
  • A sebességváltó nem vált automatikusan felfelé, csak manuálisan („M” mód).
  • A DSG sebességváltó véletlenszerűen kapcsol logikátlan fokozatba.
  • A váltó menet közben kiugrik a sebességből.
  • A DSG időnként üresre vált, megszakítva a hajtást.
  • A váltó nem aktiválja a hátramenetet („R”), vagy nem hajt hátra.
  • Viszont semleges (“N”) állásban elindul a kocsi.
  • Az autó nem indul simán „D” módban.
  • A fordulatszámszám mérő hirtelen megugrik a magasabb fokozatok váltása közben vagy közvetlenül utána, vagy ingadozik indulás, haladás közben.
  • Úgy tűnik, hogy a DSG kuplung csúszik.

A javítás a REWO-PRO műhelyében szakszerű, gyors és az árával is ki leszel békülve, ebben biztos lehetsz.